Tags

, ,


Når isen brister

Udgiver: Lindhart og Ringhof

Udgivet: 12. maj 2016

Sideantal: 491

Format: Bog, Indbundet

Anmeldereksemplar fra Plusbog.dk

Du kan købe Når isen brister lige her

1 stjerne (3)

Jeg kan lige så godt sige det med det samme: I lang tid var jeg helt sikker på, at jeg ville give denne bog 3 stjerner. Jeg synes, den er virkelig længe om at komme rigtig i gang, men det kompenserer den så for på de sidste 100 sider.

Jeg troede, at jeg havde regnet ud, hvem morderen var…selvom det har man jo egentlig aldrig, vel? Og nej, det havde jeg selvfølgelig heller ikke! Det twist, der er til sidst i bogen, er det, der giver den min 4. stjerne og også vender hele læseoplevelsen for mig…Det gik fra “meeeeeh” til “wow!” på et splitsekund.

Jeg kan rigtig godt lide historierne i historien. Især kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse mere om både Peter og Hanne. Jeg håber Camilla Grebe holder fast i disse karakterer et par bøger endnu, og at vi måske får en historier, der foregår nogle år tidligere end denne. Det psykologiske aspekt i bogen er også virkelig interessant, og den kunne sagtens bære endnu mere af det.

Ingen tvivl om at det her er en spændende psykologisk krimi og bestemt værd at læse…du skal bare have lidt tålmodighed.