Tags

, , ,


Nu skal jeg kun sove én gang mere før det er juleaften…..eller…altså noget der føles som juleaften. I morgen er der nemlig Readathon. Dewey’s 24 Hour Readathon er en halvårlig begivenhed, som går ud på at bruge 24 timer med næsen i en bog. Du kan læse meget mere og selv melde dig til lige her.

Jeg GLÆDER mig til at skulle deltage for tredje gang. Jeg elsker dette læsedøgn. For mig handler det ikke kun om at læse i 24 timer, men også at følge med i andres læsning. Jeg synes simpelthen at det er så hyggeligt at der er så mange deltagere fra hele verden. Der er noget helt specielt over at der sidder deltager rundt om i hele verden og læser på samme tid.

Jeg er at finde på Twitter og Instagram i løbet af de 24 timer. I efteråret havde en intention om, at jeg også ville skrive et blog indlæg om hvordan mit læsedøgn gik. Det fik jeg aldrig gjort, men jeg kan godt afsløre, at det var skønt. Jeg fik læst lidt over tre af de fire bøger jeg havde udvalgt mig. Satser på, at det bliver nogenlunde lige sådan i år. Dog vil jeg forsøge at få lavet et afsluttende blogindlæg  🙂

IMG_2965Her er min stak af bøger, og jeg håber faktisk på at nå dem alle sammen. Det burde være muligt. Jeg har med vilje valgt noget let og kort, da jeg godt kan lide, at jeg derved kan nå at læse flere forskellige bøger.

Readathon begynder kl. 14 dansk tid,og kører som sagt i 24 timer. Jeg kommer ikke til at deltage i alle 24 timer, for jeg er simpelthen nødt til at få sovet. I efteråret læste jeg til omkring kl. 3 og fortsatte igen næste morgen fra ca. 8. Det fungerede rigtig fint for mig, så jeg håber på, at det bliver det samme i år. Jeg ønsker ikke at holde mig vågen for enhver pris. Det vigtigste er jo, at det er hyggeligt 🙂

 

