Tags

, , ,


FullSizeRender

Udgiver: HarperCollins Nordic

Udgivet: 10. maj 2016

Format: E-bog

Anmeldereksemplar fra Plusbog.dk

1 stjerne (3)

Jeg var vild med den her bog! Jeg kunne rigtig godt lide, at man fulgte hovedpersonerne hver for sig, men samtidig fik deres interne forhold med. Jeg synes bogen var vildt spændende, og jeg blev faktisk overrasket over, hvor godt jeg kunne lide den.

Jeg havde ikke rigtig nogle forventninger, da jeg gik i gang, men jeg skal da lige love for, at den hurtigt fik vækket min interesse. Den har det hele: Flirt, kærlighed og intriger. Rivalerne er en bog, som man hurtigt kan læse, ikke kun fordi den er let i sproget, men også fordi man hele tiden liiiige må se, hvad det egentlig er der foregår.

Og så slutter den med en cliffhanger, der bare gør, at jeg allerede glæder mig til at læse 2’eren når den kommer!