Udgiver: Politikens Forlag

Udgivet: 18-12-2015

Sideantal: 458

Format: E-bog

1 stjerne (2)

 

 

 

 

Anmeldereksemplar fra Plusbog.dk

Du kan købe Det hun glemte her 

Sikke en fantastisk bog. Jeg elskede den.

Tænk at vågne op, og ikke kunne huske ti år af sit liv. det må være helt forfærdeligt. Det er det også for Alice. Man fatter omgående sympati for hende og hendes kamp både for og imod minderne, der ligger og lurer lige under overfladen. Historien får en til at tænke over, hvad man selv ville ønske at lave om, hvis man fik chancen for at starte forfra. Og ville man mon have valgt anderledes, når man nu ved hvad udfaldet blev. Det her er én af de bøger, som jeg ville ønske jeg stadig havde til gode.

Heldigvis har Liane Moriarty skrevet tre bøger tidligere, så dem vil jeg glæde mig til at kaste mig over.