Tags

, , ,


Udgiver: Dreamlitt

Udgivet: 03-07-2017

Sideantal: 360

Format: Bog, Hæftet

Anmeldereksemplar fra forlaget

Det her var måske bare en af de bøger jeg skulle have lagt fra mig, og erkende at det ikke var noget for mig.

Men stædig som jeg er…skulle den død og pine læses færdig.

Desværre blev det ikke bedre jo længere jeg nåede.

Hele handlingen fangede mig slet ikke, og jeg synes mest af alt, at Dora er egoistisk og forkælet. Stakkels de tre mænd, der alle på hver deres måde vil gøre alt for hende.

Måske var det fordi det tog mig virkelig lang tid at læse bogen, men jeg havde svært ved at skille figurerne fra hinanden, hvilket gjorde hele læseoplevelsen en anelse forvirrende. Jeg havde svært ved at danne indre billeder ud fra det skrevne, så på en eller anden måde blev læsningen meget forceret.

Jeg startede på bogen i fysisk form, men endte med at høre de sidste 70 % på lydbog. Det gjorde desværre ikke min læseoplevelse bedre.

Kvartetten var simpelthen bare ikke en bog for mig.