Tags

, , , , , , , , , , ,


Sort Arv

David Garmark: Sort Arv

Udgiver: Montagne

Udgivet: 25-03-2020

Sideantal: 438

Format: Bog, Hæftet

1 stjerne (2)

Anmeldereksemplar fra forlaget og forfatteren

For helvede David!! Du kan da ikke bare afslutte med verdens største cliffhanger! Og så som sidebemærkning afsløre titel og udgivelsesår for tredje bind. 2021 føles nu som lysår væk.

Munk og Merian er det perfekte makkerpar. Jeg gad godt være en del af deres makkerskab…altså lige bortset fra, at de er ved at blive dræbt hele tiden.

David Garmark, er en af mine absolut yndlingsforfattere. Og det er han fordi, han er så afsindig dygtig til at skrive så levende, at man bliver helt forpustet. Når Munk, for Gud ved hvilken gang, får tæv, eller er ved at blive slået ihjel, så sidder man som læser helt forpustet, og kan mærke slagene gennem siderne. Jeg er vild med det. Det er bedre end den bedste actionfilm…det har jeg vist nævnt før 😉

Leo, Munks søster, er tilbage efter, at man i de sidste 25 år troede hun var død. Til trods for dette, er der stadig så meget vi endnu ikke har fået at vide. Det bliver spændende at høre mere om. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at læse mere om den historie…i 2021

Sort Arv er mindst lige så spændende som sin forgænger Rød Tåge, så hvis du mangler et par gode krimier til sommerferien, så er de to altså virkelig gode bud. Og hvis du ikke synes du har så meget tid, eller skal på køreferie, så det ikke er muligt at læse, så synes jeg du skal lytte til dem som lydbog. David Garmark læser selv op, og DET er lækkert!