Tags

, , , ,


Dewey’s 24 Hour Readathon!

Så blev det igen tid denne hyggelige halvårlige event. Det var egentlig ikke meningen, at jeg skulle deltage denne gang, men en ændring af planer gjorde det muligt, så de sidste par uger har jeg glædet mig helt vildt. Og hvilket perfekt vejr er det lige, til at bruge 24 timer med næsen i en bog?

IMG_5197 (2)

Jeg kommer dog ikke til at deltage alle 24 timer. Måske får vi gæster i løbet af i dag, og i morgen skal ældstebarnet hentes fra spejderlejr kl. 14. Så jeg kommer til at stoppe lidt før. Men det er fuldstændig ligegyldigt for jeg glæder mig simpelthen så meget til at deltage i de timer jeg nu kan 😊

Jeg har kaffen, vandet og snacksne klar! Og jeg har endda overvejet om jeg skulle forsøge mig med en kop the denne gang… Men altså jeg er jo ikke syg 😉 (Jeg ville ønske jeg var the-drikker).

Jeg har også min Readathon-TBR klar. Denne gang består den udelukkende af biblioteksbøger. Jeg ved ikke om jeg når alle 4, men de er nøje udvalgt og jeg kan nærmest ikke vente med at komme i gang. Jeg tror jeg starter med 7/11 af Caspar Eric. Den ville jeg faktisk have læst i efterårets Readathon, men der nåede jeg ikke at få den hjem fra biblioteket.

IMG_5199 (2)

Hvis I har lyst til at følge med i mit læsedøgn, så vil jeg være at finde her på Twitter og her på Instagram.

 

