Tags

,


Weeeeehhheeeeee!!!!!!!

I morgen starter Bogforum – Den bedste weekend på hele året. img_4481

Jeg kan desværre ikke være der i morgen, men lørdag og søndag er jeg der…….lige fra start til slut, sådan cirka 😉

Jeg ville så gerne have været der alle 3 dage, men på grund af arrangement på mit job, bliver jeg nødt til at skippe fredagen 😦 Øv altså! Men men – det har dog ikke forhindret mig i at lægge et program for fredagen også. Bare lige for at understrege for mig selv hvad det er jeg går glip af. Især er jeg ked af, at jeg ikke at kunne se Abdel Aziz Mahmoud, som har skrevet “Hvor taler du flot dansk”, som var en bog, jeg virkelig godt kunne lide 🙂 Så hvis nogen af jer ser ham derude, så hils fra mig.

img_4480

Der er rigtig mange jeg glæder mig til at se og høre derude: Jesper Bugge Kold (Land i Datid), David Garmark (Det fjerde menneske), Hans Pilgaard, Ulla Terkelsen, Jussi Adler-Olsen, Hella Joof, Patrick Ness, A.J. Kazinski og mange mange andre. Ikke mindst glæder jeg mig meget til at høre når Sabrina Glud skal interviewe Katja Berger om hendes debutbog “De 7 synder”.

udklip

Billede fra Bogforums hjemmeside

Ellers så glæder jeg mig bare helt vildt til at mingle rundt, og nyde den dejlige stemning i en lille verden, hvor vi bognørder kan fordybe os i timevis uden der er nogen der kigger skævt til én 😉

I år har jeg fået lavet visitkort i forbindelse med bloggen, så måske der også bliver tid til at img_4483netværke lidt 🙂

Jeg håber vi ses derude, og kom endelig over og sig hej. Det ville være så hyggeligt 🙂

 

