Tags

, , , , , , , , , ,


Så er det i moren klokken 14.00 at efterårets hyggeligste læse-event løber af stablen. Nemlig Dewey’s 24 Hour Readathon

Jeg elsker dette event, og jeg synes især det passer rigtig godt til efteråret. Normalt glæder jeg mig i flere uger op til dette læsedøgn, men i år har læselysten svigtet lidt her på det sidste. Den kvikke læser, har nok fornemmet det på de manglende blogindlæg på det seneste, men det er en helt anden historie…måske I får den en anden dag.

I eftermiddags besluttede jeg mig dog alligevel for at deltage, og gik ind på hjemmesiden og meldte mig til. Sjovt nok, så har de sidste timer kredset om TBR-lister, kaffe, vand og snacks. Jeg er så glad for, at jeg besluttede mig for at være med.

Jeg ved endnu ikke om jeg er med alle 24 timer, men nu glæder jeg mig bare, og så må vi se hvor meget eller hvor lidt jeg er med.

Jeg har endnu ikke fået lavet mig en endelig TBR, men jeg skal i hvert fald læse i After #5, som jeg har glædet mig til, og som People’s Press har været så søde at sende til mig.

I kan følge med på både Twitter og Instagram.

img_3911

 

