Tags


I den kommende weekend skal jeg nørde igennem! 3 dage fyldt med bøger, forfattere og ligesindede bogelskere. 

Til trods for at interessen for bøger altid har været der, er det alligevel første gang nogensinde, jeg besøger Bogforum. Jeg glæder mig helt vildt. Jeg er så spændt på det hele. Atmosfæren, forfatterne, oplæggene og ikke mindst er jeg spændt på om jeg skal fodre min familie med havregrød resten af måneden…man kan sikkert hurtig få brugt en formue 😉 Men så er det jo godt at man har sparet lidt op på forhånd 🙂 

Fredag kan jeg ikke deltage hele dagen, men kommer først ud til Bella Centret i løbet af eftermiddagen, men både lørdag og søndag er jeg der hele, eller i hvert fald det meste, af dagen. Om søndagen har jeg inviteret min søde moster med. 

Jeg har printet min billet og mit program, så jeg er HELT klar. Ses vi? 

  

