Da jeg for nogle uger siden åbnede min mail, lå der et brev i min indbakke. Jeg læste det og tænkte: ”Ha! Spam! Hvor dum tror de jeg er….”

Alligevel var min nysgerrighed blevet vakt, så jeg googlede mikonomi.dk, som var afsender af mailen.

Den viste sig at være god nok, og min lille blog er simpelthen, sammen med 24 andre danske bogblogs, nomineret til en Dream Away Award hos mikonomi.dk.

mikon%20awaed_FullSliderWidth

Mikonomi.dk er en hjemmeside, hvor du kan få et overblik over finansielle produkter. De hjælper med at gøre det lettere at finde det bedste og det billigste indenfor blandt andet forsikringer, a-kasser og lå.

Denne online award skal sætte fokus på et billigt alternativ til god oplevelser hen over sommeren. Som de siger: ”Man behøver ikke at rejse væk for at opleve en ny verden…” Bøgerne tager dig med på eventyr. Helt gratis endda.

Jeg er meget stolt over at min blog er nomineret. Havde jo ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at der var så mange, som ville læse med, da jeg startede. Men hvor er det dejligt, at kunne dele sin glæde og kærlighed til bøgerne med andre. At kunne være en inspiration, der er med til at få interessen for bøgerne til at blomstre er virkelig et privilegium.

Jeg er stolt, glad og taknemmelig.

Tak fordi I læser med.

Hvis I har lyst til at hoppe ind og stemme, så kan I gøre det her 🙂

