Tags

, , ,


For noget tid siden skrev jeg et indlæg om at jeg havde besluttet mig for at få registreret alle mine ulæste bøger på min virtuelle own-but-not-read hyldeGoodreads.

Det tog længere tid end jeg regnede med. Jeg havde tænkt mig at det ville tage det meste af en weekend, men det tog mig faktisk en hel uge at få registreret dem.

Jeg havde regnet med at jeg ville ende med et tal omkring 200 ulæste bøger. Det var tæt på…Jeg har nemlig lige nu 184 bøger stående, som jeg ikke har læst. Enkelte af dem er e-bøger, men langt de fleste er fysiske bøger. Mange af dem har jeg haft i flere år, og selvom jeg glæder mig til at læse dem, kommer der jo ofte nye titler, som trækker.

Optællingen gav mig virkelig lyst til at få læst nogle af dem, som jeg har haft stående længe, så mon ikke den næste bog jeg henter i reolen bliver en af dem jeg har haft stående længe. Det sværeste bliver nok bare at beslutte sig for hvilken én af dem det skal være.

Og måske jeg skal få tilføjet en Own-and-read hylde på Goodreads…

foto

 

